سرخط خبرها

صدرنشینی ۲۴ ساعته استقلال| ساپینتو بازهم محروم شد!

  • کد خبر: ۱۴۲۵۰۲
  • ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
صدرنشینی ۲۴ ساعته استقلال| ساپینتو بازهم محروم شد!
استقلال با از دست دادن ۲ امتیاز خانگی به صدرجدول رفت، اما این صدرنشینی فقط تا فردا ادامه خواهد داشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال در شرایطی که فرصتی طلایی برای افزایش امتیازات داشت تا فاصله با یکی از مدعیان را کاهش دهد، درخانه مقابل تیم مس رفسنجان به تساوی رسید و ۲ امتیاز ارزشمند را از کف داد.

دراین بازی استقلال نمایش ضعیفی از خود ارائه داد و به جز یک بار که توسط ارسلان مطهری توپ را به تیر دروازه حریف کوبید و یک صحنه مشکوک به پنالتی موقعیت دیگری را روی دروازه حریف ایجاد نکرد.

درمقابل بازیکنان جوان مس رفسنجان بار‌ها در موقعیت باز کردن دروازه استقلال پیش رفتند و حتی اگر فراز امامعلی در دقیقه ۹۴ قدر موقعیت به دست آمده را می‌دانست می‌توانست تیمش را با ۳ امتیاز شیرین از پایتخت خارج کند که ضربه نهایی او بسیار بد نواخته شد تا عملا استقلال با خوش اقبالی از شکست رها شود.

استقلال با یک امتیازی که از این بازی به دست آورد، به صدرجدول رفت، اما این صدرنشینی ۲۴ ساعت دوام خواهد داشت و فردا هرنتیجه‌ای دربازی با گل گهر سیرجان و پرسپولیس رقم بخورد بار دیگر استقلال از صدر خواهد افتاد و به رتبه دوم خواهد رفت.

شاید اگر ساپینتو تیمش را به خوبی آماده و مهیای این بازی کرده بود می‌توانست از بازی با مس ۳ امتیاز با ارزش به دست آورد، اما چنین نشد واو با دریافت کارت زرد چهار از بازی مقابل تراکتور نیز محروم شد تا استقلال هفته آینده نیز شرایط سختی را درتبریز تجربه کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->